NFT

چیست؟

موزیک ، عکس ، فیلم و در واقع هر چیز دیجیتال میتواند تبدیل به ان اف تی یا توکن غیر قابل تعویض شود. مهم اما قراردادیست که توسط آن مالکیت اثر توسط لایه‌های برنامه نویسی مشابه ارزهای دیجیتال برای شخص شما احراز شده و شما مالک اثر خواهید شد.

طراحی سایت NFT
طراحی سایت NFT
طراحی سایت NFT

چرا

NFT

بخریم؟

ما اعتقاد داریم ان اف تی آمده است تا دنیای مبادلات تجاری را از طریق گسترش بازارهای غیر متمرکز دگرگون سازد.

اما خرید آن به عنوان یک سرمایه گذاری باید به دقت انجام شود. هر چند ممکن است هر از چند گاهی نام کسی به گوش شما برسد که از طریق اشتراک عکس سلفی و یا چند نقاشی بصورت NFT به ثروت های میلیون دلاری رسیده است. اما این خریدهای احساسی می تواند به راحتی نیز فروکش نماید. برای خرید ان اف تی باید به مالک اثر و نقشه راه آن در آینده توجه ویژه شود. گاهی اما خرید‌های احساسی با اهداف تجاری هم راستا می شوند.

چه

NFT

ی بخریم؟

ممکن است بپرسید چه دلیلی دارد برای آنچه که به راحتی از طریق دانلود و یا اسکرین شات ساده قابل دسترسی است پولی پرداخت شود.

ان اف تی را مانند کلکسیونی در نظر بگیرید که در بازارهایی مشخص مورد عرضه قرار می گیرد. این کلکسیون توسط لایه های برنامه نویسی مشابهی که برای ارزهای دیجیتال نیز استفاده شده و دارای امنیت بالایی است به شما تعلق خواهد گرفت. حال اگر این کلکسیون مورد توجه عموم مردم و یا یک سلبریتی خاص واقع شود اقبال با شما نیز خواهد بود و ارزش دارایی شما افزایش می یابد. این کلکسیون می تواند یک اثر هنری و یا حتی یک عکس سلفی باشد!

طراحی سایت NFT
سنگ شرف الشمس

سنگ

چیست؟

سنگ شرف الشمس در واقع همان عقیق زرد است که منقش به برخی از اسامی خداوند می باشد. عقیق زرد دارای تمام خواص عقیق است ، با خواص اضافی رنگ زرد که شامل افزایش اراده ، غلظت ، حافظه و منطق است. از عقیق زرد در چاکرای Solar  Plexus  استفاده کنید تا به شما کمک کند اعتماد به نفس بیشتری کسب کنید و همچنین توانایی یادگیری از اشتباهات گذشته خود را داشته باشید. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با این سنگ ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

از نظر فیزیکی عقیق زرد ممکن است به درمان بیماری های گوارشی ، از جمله آلرژی غذایی و متابولیسم پایین کمک کند. همچنین گفته می شود که به درمان مشکلات پوستی مانند اگزما کمک می کند.

اهمیت

شرف الشمس

اهمیت شرف الشمس از دو جنبه دارای اهمیت است یکی خواص سنگ عقیق است که در قسمت های پیشین مقاله ذکر شد و دیگری در قدرت اسامی اعظم الهی است که به شکل حرز شرف الشمس روی عقیق حکاکی می شود. از بین بردن فقر، حفاظت از گزند جانوران و ایمنی از بلایا و دشمنان ، حفاظت از جان و مال، زیاد شدن رزق و روزی و درمان بیماری ها برخی از خواص استفاده از این سنگ هستند. سنگ شرف الشمس اصل بسیار ارزشمند و گرانبها و نوعی سنگ زنده است که رفته رفته رنگ آن از زرد به رنگ نارنجی تغییر پیدا می کند. علت تغییر رنگ سنگ شرف شمس کاملا مشخص نیست
هر ساله فقط در تاریخ ١٩ فروردین ماه از طلوع تا غروب خورشید می توان این دعا را روی عقیق زرد حکاکی کرد.

Sharaf-cy
طراحی سایت NFT

طراحی سایت

NFT

این صنعت تازه اگرچه توسط برخی از کارشناسان مورد تردید قرار گرفته است اما رشد این صنعت از حدود 100 میلیون دلار به 22 میلیارد دلار آن هم تنها در نیمه دوم سال 2022 نشان از گسترش روز افزون آن دارد. 

برای طراحان گرافیک و افراد دارای خلاقیت در تولید آثار هنری دیجیتال و حتی آثار هنری که بصورت سنتی تهیه می شوند این یک فرصت ایده آل برای کسب درآمد و ورود به این بازار نوپا می باشد. ما نیر از طریق طراحی وب سایت برای ارائه NFT در این بازار همراه شما خواهیم بود.

طراحی سایت MilenaBots در لندن که از طریق ایجاد طراحی های گرافیک با کیفیت تصمیم به ورود به این عرصه را گرفته هم اکنون توسط تیم ما در حال توسعه می باشد.

بهترین زمان برای دعا

  • 00روز
  • 00ساعت
  • 00دقیقه
  • 00ثانیه

شرف الشمس

شرکت طراحی سایت لینکز

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رای: 0

اولین نفر در امتیازدهی به مطلب باشید!

آموزش طراحی و بهینه سازی وب سایت و استراتژی بک لینک



ایمیل شما نزد ما بصورت محرمانه خواهد ماند.