طراحی لندینگ پیج

Landing page

طراحی لندینگ پیج یا صفحه فرود در وردپرس

آیا در طراحی لندینگ پیج یا صفحه فرود زیبایی اهمیت دارد؟ خوب ، وقتی صحبت از طراحی صفحه فرود می شود ، قطعاً می تواند بر نحوه قضاوت شما تأثیر بگذارد. در نهایت ، اگر صفحات فرود شما خوب به نظر نمی رسند ، یا برخی از روش های عالی پیروی نمی کنند نرخ تبدیل بازدید صفحات شما ممکن است پایین بیاید. طراحی لندینگ پیج Seoul Fur Expo توسط لینکز و با استفاده از المنتور طراحی شده است. (تصاویر توسط مشتری ارسال شده اند).

Landing page

لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود صفحه ای در وب سایت شما است که به طور خاص برای یک کمپین بازاریابی خاص ایجاد شده است. صفحات فرود با هدف ترغیب بازدیدکننده به انجام عملی خاص ساخته می شوند و اغلب نسبت به پست های معمولی وبلاگ یا صفحات سایت نرخ تبدیل بهتری دارند.
صفحات فرود که به خوبی طراحی شده اند تفاوت چشمگیری با صفحات دیگر دارند. طراحی باید با متن موجود در صفحه شما هماهنگ باشد و با همه عناصر دیگر کار کند تا بازدیدکنندگان را به سمت هدف مورد نظر شما سوق دهد.
چندین وجه تمایز بین صفحات فرود و صفحات معمولی وجود دارد: آنها پیوندهای منوی اصلی و فوتر کمتری دارند ، اما بصری تر هستند و تمایل دارند پیام های شفافی داشته باشند.

صفحات فرود کاملا روی هدفی خاص متمرکز کنید

یک صفحه فرود خوب فقط یک هدف دارد: وادار کردن بازدید کنندگان به عملی که می خواهید آنها را انجام دهند. به همین دلیل است که بسیاری از صفحات فرود دارای منوها یا لینک های خارجی نیستند ، شما می خواهید بازدید کننده شما تماس با شما را انجام دهد ، نه اینکه روی منوها متمرکز شود.

پیمایش (اسکرول) را به حداقل برسانید

بسیار جالب است که می توانید اطلاعات اضافی در مورد پیشنهاد شما را در یک صفحه درج کنید ، اما بازدید کنندگان باید همه چیزهایی را که نیاز دارند – از جمله دکمه CTA – بدون پیمایش صفحات داشته باشند.

از عناصر بصری مرتبط و گیرا استفاده کنید

طراحی شگفت انگیز نیاز به تصاویر قابل توجه دارد. تصاویر باید با برند شما ، مرتبط و منطبق باشند. آنها همچنین باید بازدید کنندگان را ترغیب کنند تا صفحه فرود را اسکن کرده و دکمه CTA را پیدا کنند.

برندسازی را مورد نظر قرار دهید

طراحی صفحه فرود شما باید با نمای کلی تجارت و حرفه شما سازگار باشد تا بازدید کنندگان بتوانند فوراً آن را با برند شما بشناسند و از آن استفاده کنند. این به طور معمول به معنای استفاده از همان طرح رنگی و عناصر طراحی از وب سایت اصلی شما است. ممکن است برای پیاده سازی کمی مشکل داشته باشید ، زیرا صفحات فرود باید متفاوت از وب سایت اصلی شما باشد – به طور کلی آنها ساده تر هستند و به عنوان مثال ناوبری را شامل نمی شوند. با این وجود ، مارک تجاری و رنگ ها اغلب یکسان باقی می مانند.

از الگوهای F یا Z استفاده کنید

تحقیقات نشان می دهد که نگاه اکثر مردم به صورت یک الگوی F یا Z در یک وب سایت حرکت می کند. بهترین طراحی صفحه فرود معمولاً این الگوهای را در نظر می گیرد. به عنوان مثال ، داشتن یک تصویری عمودی در سمت چپ با هدر در سمت راست بالا و دکمه CTA کمی پایین در سمت راست ، به بازدید کنندگان اجازه می دهد از یک الگوی F پیروی کنند و در پایان چشمان آنها روی دکمه CTA قرار بگیرد.

ویدئوی آموزش طراحی لندینگ پیج با المنتور