ارتقای سئو با برندینگ

برندینگ
ارتقاء برند

به برند خود را هرجا و هر وقت که می توانید اشاره کنید. باعث شوید دیگران نیز به برند شما مراجعه کنند. وقتی پستی در سایت های دیگر می گذارید. نام برند خود در را در قسمت معرفی قرار دهید. 

 

به مشتریان خود اهمیت دهید

 
 مطمئن شوید که به مشتریان خود تجربه بهتر و بیشتر از آنچه انتظار دارند بدهید.به آنها چیزی بدهید که بخواهند راجع به آن حرف بزنند و آنرا به اشتراک بگذارند. این باعث می شود که شما از مزایای مورد اشاره قرار گرفتن توسط مردم بهره مند شوید حتی اگر آنها به شما لینک ندهند.

محتوای خیره کننده ایجاد کنید

 
 افراد قبل از خرید آنلاین به تحقیق راجع به آن می پردازند. آنها بدنبال کسی هستند که به تواند به آنها بیشترین اطلاعات را در مباحث مورد نظر بدهد. برای آنها جوابی را تدارک ببینید که به آن نیاز دارند.

می توانید این موارد را با ایجاد پست در بلاگ ، آموزش ویدئویی ، مجلات و کتاب های آنلاین باشد. اگر بتوانید در رشته کاری خود مرجعی برای منابع مورد نیاز افراد باشید برای برند شما معجزه خواهد کرد.

 

مطالب جدید نشر دهید

 
 وبلاگ ها، مجلات، پادکست ها و کانال های ویدئویی به طور دائم در حال جستجو برای مطالب جدید که داستان جالبی بگویند و  یا چشم انداز تازه ای داشته باشند. آن شخص باشید خود را به عنوان رهبر فکری نشان دهیدتا مردم درباره شما صحبت کنند.
 

در رشته خود بهترین باشید

 
 شما نمی توانید همه چیز را با هم داشته باشید. روی کاری که بر روی آن تسلط دارید تمرکز کنید و در آن رشته سرآمد باشید تا باعث شود دیگران در مورد شما صحبت کنید. بگذارید سرآمد بودن شما برند شما باشد.
 

با بهترین های رشته خود در ارتباط باشید

 
 اگر در رشته خود به تازگی وارد بازار کار شده اید. مدتی زمان می برد تا اثر خود را باقی بگذارید. مهم نیست که چقدر در کار خود ماهر باشید در ابتدا افراد زیادی شما را نمی شناسند.وب سایتی که در رشته شما سرآمد و بهترین است را پیدا کرده و به آنها پیشنهاد همکاری دهید. هر چند وقت و به تناوب برای آنها مطالب جدید ارسال کنید و دیدگاه ها و نظرات خود را در آن بیان کنید.

دنبال رو نباشید و صدای منحصر به فرد خود را پیدا کنید و شخصیت خود را نشان دهید. حتی می توانید کمی بحث و جدل کنید. با گذشت زمان، ارتباط شما با این سایتهای مجاز، شهرت و نام تجاری شما را ایجاد خواهد کرد.

 

در مباحثات شرکت کنید

 
در جایی  بصورت آنلاین، افراد در حال بحث در مورد یک موضوع مرتبط با نام تجاری شما هستند. این می تواند در یک انجمن، در نظرات وبلاگ یا در یک گروه فیس بوک باشد. در این بحث ها شرکت کنید و سعی کنید که واقعا مفید باشید، نه تبلیغاتی. نام تجاری خود را از طریق شخصیت خود، از طریق چگونگی ارتباط با دیگران، انتقال دهید. خودتان به گونه ای رفتار کنید که مردم نمی توانند به شما کمک کنند اما دوست دارند که با شما ارتباط برقرار کنند. اگر این کار را به طور مداوم انجام دهید، می توانید جامعه ای از طرفداران نام تجاری ایجاد کنید که خوشحال خواهد شد که کلمه ای را درباره شما و آنچه که انجام می دهید نشر دهند.
لینکز برند

تصویر سازی را مدنظر قرار دهید

مهم نیست که محتوای شما چگونه خوب باشد، باید به تصاویر توجه کنید. برداشت های اول مهم هستند. داشتن یک طراحی وب سایت شیک و قابل توجه فورا قدرت و شخصیت را به خوانندگان خود منتقل می کند. جزئیات کوچک مانند طرح رنگ شما، انتخاب فونتها، لوگوی شرکت شما دارای اهمیت است. اطمینان حاصل کنید نام تجاری بصری خود را در سراسر بازاریابی خود، در طراحی وب سایت، پست های رسانه های اجتماعی و بروشورهای چاپی نشر دهید.

برند سازی : راهی هوشمندانه برای ارتقاء سئو

اگر فقط به ساختن لینک تمرکز کرده اید، گوگل متوجه سایت شما می شود و صفحات سایت در موتورهای جستجو به رتبه های بالاتر ارتقاء می یابد. اما تمرکز بر روی نام تجاری هوشمندانه تر است. با نام تجاری شما نه تنها بر روی ایجاد لینک ها متمرکز شده اید، بلکه نام، شهرت و  حضور خود را ارتقاء می دهید و همزمان بر رتبه گوگل هم تاثیر می گذارد.

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *